Verschillende gezichten, één doel: resultaat.
Boeken

Het verkoopproces in al zijn facetten is het thuis van Hecx Business Development. “Er zit meer verkoop in uw verkopers dan u denkt.” is één van de pay offs die wij bezigen. De ervaring van onze klanten heeft geleerd dat dit altijd waar is. “Omdat we niet weten wat we niet weten”, laten zelfs de allerbeste verkopers mogelijkheden onbenut en hebben nog een rijk potentieel. En dat heeft weinig te maken met nog harder werken. 

Nee, slimmer werken, anders managen, anders kijken, anders luisteren, op een andere manier vragen stellen en het begrijpen van de manier waarop ons brein ons (ver)koop-gedrag stuurt, dat is het geheim achter de business development aanpak van Hecx. 

Mind.Set.Sales.

Het verkoopproces wordt steeds meer een wetenschap

Verkopen is geen truc, integendeel. Een eigentijds, geslaagd verkoopproces leunt grotendeels op puur wetenschappelijke inzichten aangevuld met gezond verstand en praktijkervaring. De cognitieve neurowetenschap heeft het laatste decenium grote sprongen gemaakt. Wij volgen die ontwikkelingen op de voet en pas deze nieuwste inzichten toe in onze werkwijze, trainingen en adviezen. Veel van onze innovaties op het gebied van verkopen en marketing vinden dan ook aansluiting bij de wetenschap.

De kracht van Hecx is dat wij gespecialiseerd zijn om de vertaalslag te maken naar uw organisatie, uw markt en uw mensen. Géén saaie wetenschappelijke verhandelingen, maar concrete direct toepasbare tips, tools en handvatten om uw verkoop een (nieuwe) extra impuls te geven.

Omzetstijging

Over Harrie van Heck

Harrie van Heck LRHarrie van Heck is in 2001 gestart met Hecx Business Development. Hij wordt gezien als één van de vernieuwers binnen de verkoop- en marketingwereld. Naast inspireren, motiveren en filosoferen over het verkoopvak vertaalt hij zijn kennis en inzichten op het gebied van de neurocognitieve wetenschap naar praktische en vernieuwende verkoopmethodieken die tot verrassende resultaten leiden.

Zijn contacten binnen de neurocognitieve wetenschap en zijn honger naar nieuwe inzichten maken dat hij continu gevoed wordt met de laatste kennis op het gebied van beïnvloeden, onderhandelen en verkopen.

Zijn klanten waarderen met name zijn  betrokkenheid, enthousiasme en gedrevenheid. De manier waarop hij met zijn relativerende humor (brein)kennis over verkoop- en marketing deelt wordt als verfrissend ervaren.

Harrie is in staat om in een paar zinnen complexe (mentale) verkoopprocessen op een simpele, duidelijke en effectieve manier inzichtelijk te maken en te vertalen naar oplossingen die gelijk kunnen worden toegepast in de dagelijkse praktijk.